حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

چت روم

سلام گرم و صمیمی


تمام دوستان دیار دور و نزدیک را سلام. خوشحالم از اینکه انترنیت کم کم مرزهای جغرافیایی ارتباطات از میان بر می دارد و زمینه حال و احوال پرسی را با تمام هموطنان، همزبانان و نهایتاً هم نوعان فراهم می آورد. این جای بسی خوشی است. زمان و گذشت آن عجیب است. گاهی آدم را آدمتر می سازد و گاهی هم برعکس آن. همین زمان است که گاهی نجار را آهنگر و آهنگر را خیاط، خیاط را سیاستمدار و سیاستمدار را تجار و غیره می سازد. باز هم همین زمان است گاهی می سازد و گاهی نمی سازد. در میان این ساز و باز، من ناخود آگاه به وبلاگ نویسی علاقه مند شده ام در حالیکه فارسی ام خوب نیست. 


اولین بار است در دنیای وبلاگ وارد می شوم. از اینرو به نظریات، پیشنهادات و انتقادات سودمند شما شدیداً نیازمندم. شعر تحت عنوان «چتروم» را بخوانید و نکات برجسته و ضعف آن را برایم بگویید. قبلاً و قلباً تشکرچت روم تراپاس دادم که چت روم بساز

نگفتم که در جان مردم بتاز


تو این ساختی و بمن تاختی
کی آموخته ات اینهمه تخت و تاز؟


زفلمیدن «ویب کامت» عیان
بیابم عمل خانه ات را براز


من اینجا نه از بهر جنگ آمدم
نه از بهر شنیدن صوت و ساز


همین ساز و سه تار هفتبند را
بگردن بیاویز و در قم بساز ـ  (منظور از سازیدن، نواختن و ساز زدن است)


بوی تندی آروغ زدنهای تو
بویش بوی سیر است نه بوی پیاز

---


نویسم روی تخته ی سرنوشت
همه بُرد وبازم درین بُرد و باز


سخن های شیرین دوست مرا
نه محمود میگفت نه دوستش ایاز


بخند ای پری پیکرم  ـ ناز کن!
که ناز ترا راز، نازست و ناز


اگست 2005 دنمارک

نظرات 18 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 23:39 http://gharibeh2.blogsky.com

محتوای وبلاگت جالبه.عزیز من توی وبلاگم دوستانی رو که مثل تو مطالب جالب می نویسن رو برای بقیه معرفی می کنم تو هم اگه خواستی بیا و در بخش نظرات وبلاگم فقط یه در خواست کوچولو بده اگه هم خواستی عین توضیحات خودت رو تو وبلاگم می نویسم.
راستی از این حرفها بگذریم حاضر به تبادل لینک یا لوگو هستی؟
در هر صورت من منتظرتم عزیز دل!

پیمان دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 http://www.paiman.com

سلام دوست عزیز ِغریبه

شما آدرس وبلاگ خود را ننوشته اید؟ بلی من مسلماً خواهان داشتن تماس هستم و خوش حال میشوم.

شاد و موفق باشید
پیمان

حبیب میرزایی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 20:32 http://www.negah.jaghoori.com

همنام عزیز سلام تقدیمت باد. امیدوارم که همیشه خوب خوب باشید. وبلاگتان مبارک باد و انشاالله که از این به بعد از نوشته هایتان استفاده خواهیم برد. فقط توضیح نداده اید که مدیا گرافیک چیست؟ آیا این واژه فرنگی جایگزین پارسی دارد ا خیر. با تشکر

حبیب دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 21:15 http://www.paiman.com

آقای حبیب میرزایی عزیز سلام و سپاس از نوشتن پیام تان.

میدیا گرافیک را در انگلیسی «Media Graphics» می گویند که متأسفانه معنی دقیق آن را در فارسی نمیدانم اما میتوانم اینطور توضیح دهم که «میدیا» در مجموع «رسانه» یا «رسانه ها» ممکن است معنی دهد. گرافیک را ما در فارسی هم به عین شکل و شمایل استفاده می کنیم.

اساساً میدیا گرافیک کارش ترتیب و تنظیم رسانه ها باید باشد. به اساس قانون تحصیلی دنمارک، این ریشته یک دوران ۵ساله دارد. سه سال اول بصورت عمومی تدریس می شود و دو سال آخرش یکی از دو راه «میدیا محرک» یا «میدیا ثابت» را انتخاب می کنند. میدیا محرک یا «Move Images» تلویزیون، فلم و هر گونه صفحه دیگری که در برابر چشم انسان حرکت دارد را، شامیل میشود.

میدیا ثابت یا «Still Images» صفحه ثابت را شامیل میشود. مثلا اخبارات، مجله ها، روزنامه ها، صفحات انترنیت و خلاصه هر گونه تصویری دیگری که در برابر دید ما حرکت ندارد.

اگر شما از ویب سایت شخصی من دیدن نمایید، در آنجا میتوانید چیزهای بیشتر و بهتر در مورد میدیا گرافیک بخوانید.

امید است توضیح ناقص مرا فهمیده باشید.

پیمان سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:13 http://www.paiman.com

غریبه عزیز سلام دوباره

گفتم که نو هستم در دنیای وبلاگ. آدرس وبلاگ شما را یافتم. نمیدانستم با آبی شدن رنگ «web» آدرس وبلاگ شما وارد شده است.

سعادتمند باشید

NEMAT چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 21:03

Salamm Habib maamaa !
I hope you are all well and having a great time,
About the poem! It’s very nice, although my poetry knowledge isn’t that great, but if you would like to know my personal opinion, yeah I like the poem, it’s great
Wish you all the best of luck and further success with your work.


Best regards
Nemat Zamani

حبیب چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 22:48

نعمت جان قند سلام و تشکر زیاد از ارسال پیامت!

این آوارگی گاه گاهی انسان را شاعر می سازد. البته شعری که من سروده ام، شعر نیست، فقط یک زمزمه می تواند باشد برای کم کردن درد دل.

سلام مرا به تمام دوستان و اطرافیان خود برسان

گرگک پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:37

خی خودت هنوز هم نمیفامی که در کدام رشته درس میخوانی

محمد جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 http://www.jaghoori.com

سلام دوست عزیز
اگر می توانستید Biography خور را به فارسی یا اینگلیسی می نوشتید خیلی بهتر می شد به دلیل اینکه من از خواندن به زبان دانمارکی عاجزم اما به هر صورت سایت زیبایی دارید.
موفق باشید

حبیب پیمان جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 http://www.mechid.com

آقای محمد سلام و تشکر از بازدید شما از سایت من

عرض کنم که زندگی نامه برادرت را اگر میخواهی بخوانی، در ویب سایت گروه هنری میچد می توانی. در آنجا نوشته ام.

هرچند ویب سایت رسمی گروه هنری میچد در همین روز ها زیر کار است و تا دو سه روز دیگر تکمیل می شود. یک کمی سر و صورتش را از نو Make-Up کرده ایم. ببینید و نظرتان را در مورد دیزاین آن نیز برای ما بنویسید. ما از دریافت نظریات شما خرسند میشویم.
www.mechid.com

برایت آرزوی سعادت دارم

ظریفی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:11 http://تلاوت اشک

پیمان عزیز سلام!
در انتخاب راه نیکویت که اندیشه.اکثریت مردم مارا شامل است خود را سهیم میدانم. در نبشته های شما احساس انسانی بیشتر به نظر می خورد تا جناحی. شما خو ب می نویسید موفقیت شما آ رزوی من و اکثریت هم وطنان و مردم آ گاه جهان است.
بشما صحتی و سلا متی خواستارم. به کلبه تنها ءیم سر بزنید ممنون می شوم.

فرزاد جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 http://www.farzadlink.mg-blog.com

با سلام
وبلاگ شما بسیار عالیه
برای افزایش آمار من و شما
لینک من را با عنوان *** بهترین سایتها و وبلاگهای فارسی +۱۸ *** قرار دهید و در اولین فرصت به من اطلاع دهید تا لینک شما را هم قرار دهم
http://www.farzadlink.mg-blog.com

[ بدون نام ] شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:24

افسانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:03

من که چیزی از این نوشته ها سر در نیاوردم ژ
چرا فقط در این نوشته غم هست و من شادی نمیبینم
درسته ما مهاجریم و در شرایط سختی به سر می بریم
اما درست اینه که به یکدیگر امید بدهیم.........

علی پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:39 http://www.tanhaa110.blogfa.com

سلام
وبلاگ بسیار هنرمندانه ا ی داریدومن از دیدن آن لذت بردم
به وبلاگ ما هم سری بزنید
من هم اهل جاغوری هستم
اگر با تبادل لینک موافقید لطفا خبر دهید

رضا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:51

وبلاگ تخمی و تخیلی ای داری
به درد نمی خوره

نازنین جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:36

اتفاقی دیدم جالب بود موفق باشی هموطن

حشمت ازایران پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:19

سلام وبلاگ خوبی داری لزت بردم عزیز ممنون وموفق باشید اولین بار بود اومدم وبلاگ تون را دیدم ببخشید که ایرانی صحبت کردم من از جاغوری هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد